Jag överlevde

På något sätt lyckades jag ändå hålla mig ganska lugn under helgen fast det var stressigt.
Som om jag inte hade mycket att göra fick jag för mig att börja rensa och möblera om i pojkarnas rum på fredag eftermiddag. Kan säga att de tog timmar att fixa ordning i deras rum. Varför måste jag komma på sånt i sista minuten. Det gjorde att de andra rummen bara blev halvstädade men så fick det vara. Städade i flera timmar och en kvar innan kalset började hoppade jag in i duschen. Kan säga att min kropp var helt slut på kvälllen, som efter ett hårt träningspass. 
 
Baby m verkar allafall nöjd med sitt kalas. Hon fick flera fina presenter. Kläder och roliga leksaker. Tror hon har saknat sin pappa när han varit borta i två veckor. Varje gång hon blev arg på mig slängde hon sig på golvet och skrek: paaappa. Vet inte om katterna var så glada att se honom. Nån av dom gjorde en jättespya i hans sko. Nästa gång vi får se honom är om en månad. Stackars baby M kommer nog sakna honom massor.
 
 
I fredags fick mina föräldrar för sig att gifta sig efter att ha varit skilda i flera år. Kanske har det blivit galna på äldre dar ;)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0