lite svammel

Är det normalt att få ont i näsan av näspray?
Jag hade allergisnuva på morgonen och använde sprayen en gång. Några timmar senare känns det som någon skulle ha gett mig en smäll på näsan.
 
Idag har jag inte gjort mycket vettigt känns det som. Trött och seg. Funderade ett tag på att hoppa över träningen men det kan ju vara dumt nu när jag kanske inte kommer kunna träna så mycket mer i år.
Som tur var träningen i ganska lugnt tempo men det blev lite jobbigt ibland ändå. Min kondis är nere på 0 igen. Får se om jag kommer kunna jogga nästa vecka när baby M är på dagis. Beror på om snön håller sig borta.
 
Imorgon ska jag träna och sen drar min pojkvän till Norge. Det kommer att bli tråkigt att vara ensamstående med tre barn men jag ska nog fixa det. Hoppas bara att min familj kommer kunna ställa upp och vara barnvakt ibland så att jag kan träna. Speciellt på min födelsedag nästa helg. Eftersom jag kommer vara för fattig för att fira så hoppas jag på att få barnvakt och kunna träna dubbelpass. Det skulle göra mig glad.
 
Det känns som att jag bara svamlar massa nu. Börjar bli trött. Men ska passa på att läsa en liten stund nu medan baby M sover. Hoppas att hon inte tänker gå upp i natt som vanligt sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0