Brev

Nu kanske det äntligen börjar hända något. Idag fick jag ett brev om en tid för bedömningssamtal som jag antar har med min add-utredning att göra.
 
Jag mejlade ju sjukvården igen via "Mina sidor" och frågade om de glömt bort mig. Till svar fick jag att de försökt kontakta mig via telefon. Tänkte skriva ett arg svar att de kan faktiskt skicka ut brev om de inte får tag i mig via telefon eller struntar de i sina patienter om de inte svarar i telefon. Står faktiskt i mina papper att jag har fobi mot att prata med okända människor i telen. Men jag orkade inte ta tag i det. Men nu verkar det som att de kan tänka själva och faktiskt skickat ut ett brev.
 
Funderar på att skriva in mig på arbetsförmedlingen igen för om utredningen sätter igång så blir det nog lite fart på dom också.
 

Kommentarer
Postat av: Jessmy

Vad bra. När ska du iväg??? Tävla i min blogg.

2012-10-04 @ 03:22:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0