Hoppas

Baby M var vaken några timmar till på natten. Hon låg och vred och vände sig i sin säng och sen mellan oss. Hon försökte klättra på mig massor också så att jag höll på att bli galen. Men hon var ändå ganska tyst. Så jag får väl vara tacksam för det.
 
Idag fick hon gå upp tidigt eftersom det var fotografering på dagis så då börjde hon 45min tidigare. Det hade gått bra att ta kort och det ska bli spännande att se hur det blir. Vi ska bara köpa hennes foton den här gången. Pojkarna får vara utan för första gången. Det är för dyrt att köpa foton på tre barn. Tråkigt.
 
Baby M hade varit på strålande humör idag sa hennes fröken och hon hade pratat ovanligt mycket. Hon säger inte så mycket på dagis vanligtvis. Hoppas att hon inte blir som mig när det gäller sånt. Hon var även glad när jag hämtade henne och vi stannade på vägen så hon kunde plocka kastanjer. Både hennes bröder kom gåendes från skolan då och jag försökte fota alla tre tillsammans. Det gick inte så bra.
 
När vi kommer fram till porten blir baby M hysterisk. Hon ska inte in och hon förvandlar sig själv till monster M. Men efter att blivit slängd i säng med en välling var hon lite snällare. Sen har hon varit monster till och från idag. Antar att hon är väldigt trött.
 
Nu badar alla barn, sen ska jag försöka få baby M att sova. Hoppas verkligen att hon sover hela natten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0