Snygga underkläder

 
Korsettens underkläder
 
är en sida som säljer snygga underkläder i olika spännande varianter. Jag skulle verkligen behöv köpa massa nytt båda snygga och söta underkläder vill jag ha. Även om jag inte ska visa upp mig i dom så känner jag mig på något sätt ändå fin när jag har det på mig. Det skulle vara så skönt att kasta allt gammalt och urtvättat och fylla lådorna med nya fina underkläder. Håller ni inte med om att det låter trevligt?
 
Men kan även köpa maskeradkläder vilket passar bra eftersom det snart är Halloween. Synd bara att jag inte är bjuden på någon fest än, men det är kul att kolla på kläderna och drömma sig bort. Jag hittade en fin häxutstyrsel på sidan. Svart och rosa, jättegulligt. Annars så gillar jag deras diadem med kattöron. Perfekt om man vill klä ut sig till katt och inte vill köpa en hel dräkt utan kanske använda något eget ihop med kattöronen.
 

För den som gillar korsetter finns det massor att välja mellan i olika prisklasser. Jag tycker att korsetter är jättefina och skulle vilja ha massor. Men tyvärr passar det inte min kroppsform just nu. Men sen när jag blivit lite smalare vill jag köpa flera. Många kan man ju använda som snygga linnen. Korsetter behöver ju inte bara vara underkläder.

Ett fint nattlinne skulle inte heller vara helt fel. Jag tycker om fina sidennattlinnen som är ganska enkla men för dom som inte är lika pryda som mig så finns det massor olika varianter som kan vara ganska utmanande.

Det är en kul sida om man gillar underkläder och tillbehör så jag tycker absolut ni ska besöka den och spana in om ni kan hitta något trevligt som passar just er.

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0