Svettigt ben i munnen

Det blev ingen träning för mig igår men idag kom jag iväg.
 
Redan ibörjan av passet började jag bli yr och skakig. Det var ganska drygt men jag kände inte för att ge upp när jag väl tagit mig dit. Jag tror det är för att jag fuskat med järntabletterna, har liksom inte orkat ta dom när jag fick slut på berocca. Jag brukade svälja ner järnet med beroccan efter som kroppen bäst tar upp järn tillsammans med c-vitamin. Det blir skärpning nu. Måste be sambon åka till Willys och köpa berocca imorgon.
 
Tänkte även att ni ville veta att jag fick ett svettigt ben intryckt i munnen på träningen. Så jag tänkte inte ens försöka komma loss ur armlåset jag hamnat i eftersom jag inte kunde få bort hans ben från munnen. Bara klappa.
Det var iaf en snygg kille.
Någon som blev sugen på att testa på bjj, tror det fortfarande är nybörjarintagning.
 
Efter träningen ville sambons pappa bjuda oss på Max och det tackar man ju inte nej till. Det är ju så otroligt tråkigt att laga mat så skönt när någon annan fixar det.
Försökte mig även på lite jogg med O, men han fick ont i hälen efter ca 0,5km och så började han hosta så vi gick mest. Lite regnskurar på det också.
 
Nu har sambon åkt iväg till vänner för att spela nåt tråkigt spel, pojkarna sitter framför varsin dator och baby M sitter bredvid mig och kladdar med en chokladbit medan hon ser på Simpsons.
 
Jag vet inte vad jag ska göra. Jag tror att jag vill läsa eller skriva, samtidigt säger min inre röst att jag måste städa och gå ut med sopor men jag försöker ignoerar den. Lite tv-träning skulle jag också behöva för att få upp lite styrka i kroppen, speciellt corepartiet.
 
Det slutar väl som vanligt att jag fastnar här framför datorn och får inget gjort. Någon borde rycka internetsladden för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0