kämpar med ögonen

Jag kämpar med att hålla ögonen öppna. Är supertrött och håller på att hälla i mig dagens andra energidricka.
Sa jag att jag druckit massa cola och te idag också.
Jag som tyckte att jag sovit bra på natten, men ändå är jag en zombie idag. Så trist att känna mig som en levande död. Det finns ju så mycket som jag vill göra.
 
I måndags fick jag alla fall ett trevligt mejl och idag fick jag ett trevligt sms. Livet känns lite bättre och ljusare nu.
Den här veckan har jag besämt att jag ska vara positiv.
Så vem vet, men det verkar funka att bra saker kommer till en när man tänker positivt.
 
Fast idag är det svårare. Är så lättirriterad när jag är trött. Blir sur på barnen. Pojkarna verkar inte ha några öron och så fort som jag försöker göra något vettigt blir baby M terrorist.
 
Nu fick jag hicka också. Någon som vill komma hit och skrämma mig?
 
Tror att jag ska ta och stänga mina ögon nu och tänka extra positiva tankar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0