Motivationsfunderingar

Hoppas att benen håller för lite intervallspringande ikväll.
Vikten ligger över katastrofvikt nu. Den går bara upp upp upp
 
Jag har försökt börjat jobba lite med psyket när det gäller vikten eller kanske borde säga kosten.
Det går trögt men jag får ta en dag i taget.
 
Jag skulle vilja följa lchf men jag fixar inte det. Så nu ska jag försöka att bara äta vanlig mat och låta bli onyttigheterna.
 
Min syster och jag har kommit överens om att vi varje dag ska försöka skicka sms med något motiverande till varandra när det gäller kost, träning och hälsa. Jag ska försöka dela med mig i bloggen, om jag kommer ihåg.
 
Här är alla fall en artikel som jag tycker är motiverande så den börjar vi med. Träning med Laila Bagge.
http://www.expressen.se/halsa/laila-bagge-wahlgren-trodde-jag-skulle-do/
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0