helg

Så skönt det är med helg. Det har varit så otroligt mycket strul nu på sista tiden så det känns som att jag ska bli galen på riktigt. Det är bla massa strul med stora sonens skola och inte blev min stressnivå lägre när jag fick brev av försäkringskassan om att jag inte varit inskriven på arbetsförmedlingen sen oktober. Det var ju mer än vad jag visste.   
 
Fredagen var allafall trevlig.  M hade lucia på dagis kl sju på morgonen.  Inte så kul att gå upp kl sex. Brukar knappt få upp henne vid åtta men hon längtade efter att få vara stjärngumma. Hon fick välja själv. Synd bara att hon var så trött.  Men hon älskar struten stjärnan och även klänningen som jag fyndade på brödet för 15 kr.
 
Igår åkte jag och barnen hem till mina föräldrar och åt lite julmat och klädde granen. Trevligt. Jag fick även med mig massa rester hem så i morse åt jag skinkmackor med massa senap och till lunch rostbiff och mimosasallad. Planen idag är att städa baka och tända ljus. Jag skulle även vilja träna men känner mig trött i hjärtat. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0