Blombud

Idag kom det ett blombud och ringde på dörren.
 
 
Från en söt person
 
Sen har jag och W varit ute och lämnat inbjudnings kort till hans barnkalas. Det är otroligt trist att lämna inbjudningskort eftersom det blir en del promenerande vilket jag hatar på vintern. Som tur var gick det ganska fort ändå den här gången.
 
Kalasdax, gissa var?
 
Trött och tjock
 
Igår förhandsbokade jag en bok på maxi som jag velat ha länge. En lchf bok. Men jag har aldrig vågad köpa den för att jag varit rädd att den skulle vara värdelös, men eftersom den säljs på bokrea tyckte jag att det var dags nu. Så idag körde min pappa dit mig för att hämta bokpåsen som jag bokade igår. Det blev även en extrabok som inte var på rea men bara måste läsas.
 
 
Barnen fick också varsin bok. Jag försöker få mina pojkar att läsa vilket inte är det lättaste. Speciellt när det gäller min stora. Han är bokhatare. Måste vara en bortbyting. Men han har sagt att han gillar Bert så jag hoppas han läser den. Baby M fick en prinsessbok eftersom hon tjatat om prinsessor så mycket på sista tiden men den här intresserade henne inte alls. Nej sa hon och slängde iväg den.
 
 
Även W tyckte att han skulle vara snäll idag och gav mig en present. Jag som inte ska äta sånt men eftersom den kommer från min lilla pojke så är det bara att äta och se glad ut. Men sen får det vara nog. Hoppas jag.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0