Fullt upp igen

Idag har jag och pojkarna varit på Lek&bus medan baby M var på dagis. Jag trodde att det skulle vara fullt med folk där eftersom det är lov och kände att jag inte orkade jaga min 2-åring där inne. Men det var knappt några barn där alls. Men det var skönt för mig att få en lugn stund och bara sitta och göra ingenting alls.
 
Dricka massa socker måste man göra när man är på ett lekland tycker W.
 
Efter lek&bus hade vi vägarna förbi Skopunkten. De hade medlemspris på några skor så jag passade på att köpa mig ett par för 199kr. Jag känner mig mycket nöjd med dom att hade gärna köpt i flera färger. 
 
Sen lämnade jag pojkarna på McD för de var hungriga och passade på att gå på bokrean. Jag hade ett presentkort att handla för så det blev åtta böcker som jag snabbt plockade ihop.
Vet inte riktigt om jag är nöjd, men jag tror att jag är det. Det blev väldigt stressigt eftersom jag hade bråttom till dagishämtningen. Självklart missade vi bussen vi skulle ta och den efter var sen så klart. Kom en halvtimme sent till dagis. Så kan det gå.
 
Fast det verkar inte som att jag för ladda upp bilden på böckerna. Vet ju att mamma är nyfiken. Vem vet, det kanske funkar senare.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0