Glad

Idag har jag varit jättetrött. Planen var att jag skulle sova en stund på dagen medan barnen var i skolan/dagis men så blev det inte. Blev bara mer och mer trött och stressad under dagen. Ville bara gråta till slut. Jag stressar upp mig så mycket i onödan men ibland går det inte att låta bli.
 
Men sen kom min snälla syster hit och var barnvakt så att jag kunde träna två bjjpass. Medan jag tränade hade hon städat massor men även fått baby M att sova vilket inte är det lättaste. Så skönt att bara kunna komma hem och duscha och sen slippar bråka med arg liten tjej som inte vill sova. Känner lite frid i sinnet eller vad man säger, för tillfället.
 
Nu ska jag läsa en stund medan jag väntar på att håret ska torka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0