Kvävningsdrömmar

Vad gör jag vaken nu?
Kockan är tjugo i sju och det är lördag morgon. Jag känner mig ganska pigg.
Kanske är det för att alla barnen sover.
Nu ligger alla tre på min säng lite hur som helst. Mysigt.
 
Funderar på om jag kanske borde lägga mig en stund igen. Det kommer bli en jobbig dag och natt jag har framför mig eftersom min add hjärnan gör att jag inte kan göra saker i tid, fast jag verkligen försöker hela tiden.
Men har ingen direkt lust att sova heller, drömmer bara att jag kvävs.
Två nätter i rad har jag drömt det. Sen vaknar jag täppt i näsan med tjutande andning och det känns i lungorna som att jag varit ute och sprungit. Jag ska nog försöka få tag på en läkartid på måndag om jag fortfarande har andningsproblem då. Hoppas bara att medicinen jag har hemma räcker över helgen.
 
Nehe, nu flyttade O på sig och tog min plats. Det blir nog soffan för mig. Kanske borde jag passa på att läsa lite.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0