Proteinpulver

Idag kunde jag äntligen testa mitt proteinpulver som jag köpte för några veckor sen. Det kom två veckors träningsuppehåll i mellan och och de senaste gånger jag tränat har jag inte alls varit sugen på att testa nåt pulver när jag kommit hem.
 
Får lite äckelkänslor när jag tänker på pulver efter att ha testa naturdiet, natrilett och liknande flera gånger. Men jag fixar inte sånt pulver, får kväljningar bara och sen ger jag alltid bort resten.
 
Men idag när jag kom hem så ringder syster som passat baby M att de var på väg tillbaka, så det kändes som ett bra tillfälle att testa proteinpulvret. Det smakade oboy och gick ner snabbt och lätt, var inte alls som alla äckliga bantningspulver. Så det här ska nog gå bra.
 

Fast jag skulle behöva köpa nåt bättre att blanda i, nu har jag bara min nutrilett shaker, den vill jag inte ta med till träningen. För det bästa är nog att dricka direkt efter passet.
 
Skulle vilja börja gymma också men är för fattig. Får nog bli i slutet av Mars kanske.
 
Längtar tills snön och isen är borta så att jag kan börja jogga igen, men behöver även ta fettförbrännande morgonpromenader. Vinter är inte min grej.
 
Imorgon ska jag försöka ha en chokladfri dag. Har hetsätit MASSOR med choklad de senaste dagarna. Jag har inte haft någon matlust på över en vecka, men jag känner hunger och då äter jag choklad.
 
Vill bli smal men kan inte leva utan choklad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0