Försov oss

Baby M höll sig vaken till nästan fem på morgonen, så jag somnade efter strax efter det. Klockan sex väckte en katt mig. Men jag somnade om fort.
Nästa gång jag vaknar är klockan halv nio när Os lärare ringer och undrar var han är. Jag har inget som helst minne av att jag stängt av larmet men så kan det gå.
På något sätt lyckas jag väcka alla tre barnen, ge dom frukost och kläder och så var vi iväg klockan nio.
Kände mig så konstig i huvudet som om jag var onykter men ändå inte.
 
Planen var att jag skulle ha gått på ett bjjdagpass men jag kände att jag var tvungen att vila.
 
Baby M var glad när jag hämtade henne och allt hade gått bra på dagis trots den lilla sömnen. Men direkt hon kom hem förvandlades hon till ett litet monster där inget passade damen. Inte ville hon vila heller.
Tillslut somnade hon men hon sov bara i ca 20 min. Det enda som hållt henne lugn sen är att kolla på youtubeklipp.
 
Jag hoppas att hon somnar snart för hon är inte rolig att ha att göra med nu. Supertrött men ska absolut inte sova. Jag hoppas verkligen att hon sover hela natten sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0