sego

Jag vet inte vad som hände men jag kunde inte somna på natten, det gick bara inte. Så vid fyra på morgonen gick jag upp och läste nån timme och ändå tog det lång tid även efter det att somnade och jag vaknade flera gånger.
Så idag är jag trött och seg, men det är ju ungefär som vanligt.
 
Det hör tydligen till add grejet det där med att vara seg. Svårstartad. För det är jag verkligen med allt. Men med rätt behandling så blir det nog fart på även mig till slut.
 
Just nu skulle jag behöva ta mig ut i hallen och tömma mina möbler där. Imorgon kommer syster och hämtar den största och den andra hoppas jag att någon ska köra till återbruket. Eftersom jag kommer bli fast i den här tvåan för alltid, pga vissa omständigheter så måste jag försöka få det lite hemtrevligt.
 
Jag har en del tankar om hur jag ska göra om hemma men jag får ta lite i taget. Baby M behöver en ny säng den här månaden eftersom hon försöker klättra ur spjälsängen. Jag måste även bygga ett rum åt O och då kommer han behöva möbler dit. De var flera år sen som jag rev ner tapeterna i köket och det har inte kommit upp några nya än. Sen är det en miljon andra grejer som behöver fixas, men just de jag skrev känns viktigast för stunden.
Men eftersom jag är en fattig jävel s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0