Slappa magmuskler ab

Igår körde jag lite hemmaträning, för att komma iväg på bjjpassen verkar vara en omöjlighet för mig nu.
 
Det blev i alla fall 30benböj+ 10 armhävningar+ 1min och 15sek planka x 4
fast den sista omgången blev 40benböj och plankan blev mindre än en minut.
Benböj kan jag nog göra upp till 200 minst utan problem och jag trodde att armhävningarna skulle vara värst men det var helt klart plankan. Jäklar vilken tortyrövning det är att göra den på tid.
Men ska man vara fin....
Bara bita ihop och fortsätta. Vill inte ha någon degmage som ramlar ur byxorna hela tiden.
 
Nu börjar träningsvärken smyga fram i magen och lite i armarna. Antar att det blir värre till kvällen. Benen däremot skulle nog behöva en större utmaning. Jag ska nog ta och tänka ut ett elakt kvällspass till benen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0