Att tro

Idag är det en sån där dag när jag inte tror på mig själv.
Det känns som att jag inte klarar nånting alls.
 
Kanske är det för att jag är supertrött och har massor att göra.
Önskar att jag fick vara ensam en hel helg och bara vila upp mig.
 
Visst är det konstigt att jag är så trött.
Jag jobbar inte, jag har tre jättesnälla barn och tränat har jag inte gjort på evigheter känns det som.
I natt har till och med katterna sovit snällt.
 
Ändå känner jag mig helt slutkörd
 
Jag borde nog passa på att sova en stund nu när barnen inte är hemma. Men jag vill inte för jag kommer nog inte vakna fören till dagishämtningen då. Det är så värdelöst att sova bort flera timmar på dagen, men min kropp behöver nog det idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0