Fredagsfrossa

Planen var att bara köpa något litet till fredagsmys ikväll. Det är bara jag och baby M hemma och jag känner mig verkligen trött på min kroppsvikt.
Men på vägen till affären började jag känna mig nedstämd.
Saknar min pojkvän massor, som är dum och bor i Norge.
Jag längtar efter att få träna min kära sport som jag nog inte har tränat på över en månad nu. Kommer ju få så mycket stryk när jag kommer tillbaka att det inte ens kommer vara roligt att träna.
Barnvakten var fixad till imorgon men ändrade sig i sista stund, jag försökte fixa en annan barnvakt men det gick inte. Så ingen träning imorgon. Hade sett fram emot det mycket.
Så det känns som att jag lika bra kan sitta hemma och äta mig fetare.
Tröstätare ab
 
Varför bara ta en sort när man kan göra sig tjockare på fler?
 
 
Det blev även lite naturgodis på det.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0