God morgon

Fast om den är så god vet jag inte. Jag börjar få huvudvärk. Men hoppas på att det går över snart.
Jag känner mig lite stressad över att behöva ta W till tandläkaren idag, fast det är flera timmar dit. På något vis blir jag alltid stressad när det är någon annan som bestämmer vad jag ska göra.
Vi har ingen som kan köra oss och sen har jag punka på cykeln så vi måste gå dit. Det är ju en bit, alla fall om man ska gå med världens lataste W.
 
Fyra och en halv sida blev det skrivet igår. Bra för att vara mig. Nu har jag fastnat lite men det löser nog sig ganska snart. Det brukar det göra.
 
Just nu skulle jag vilja lägga mig och sova en stund. Känner mig jättetrött.Jag får så svårt att vakna när jag sover på dagen, jag vet inte varför men jag sover mycket djupare på dagen än på natten. Lika bra att låta bli idag.
 
Det blir nog alvedon och lite läsning på soffan nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0