Frusen

Idag har jag frusit och sovit massor. Det känns som att jag varit utslagen större delen av dagen. Nu på kvällen börjar jag känna mig febrig. Hoppas det är falskt alarm bara. Vill inte bli sjuk.
 
Kanske borde jag hälla i mig limejuicen som W gick och köpte. Den borde väl innehålla massa C-vitamin? 
Han skulle köpa fil men hittade ingen så då kom han hem med en flaska lime. Vet inte vad jag ska ha den till, jag använder aldrig lime till mat.
Jag frågade W hur han tänkte, fel svarade han. Så kan det gå.
 
För en stund sen kom baby M med en blå penna i näsan och sa: Titta mamma.
Hon är även mycket stolt över sina pruttar och ute vill hon gärna plocka myror och spindlar.
Tror att hon fått för mycket av sin pappas gener.
 
Livet med barn, jobbigt men jag får alla fall skratta mycket.
 
Snart ska jag äta lite mat, hoppas på att må lite bättre av det. Jag har knappt ätit nåt idag, kanske därför som jag mår så kasst.
 
Nu ska jag kolla på lite livsvisdom på youtube

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0