Nu sitter jag här med min tonfisk

Och keso. Inte för att jag är duktig, utan för att jag är lat och inte orkar laga mat just nu.
 
Men annars så har jag varit ganska duktig idag. Efter dagislämningen blev det en promenad på 5km i spåret. Skönt att få det gjort. 
 
Medan jag promenerade fick jag ett mystiskt meddelande på min telesvarare. Att min lilla son ska typ få en kallelse till en allergimottagning, om jag fattar rätt. Ingen aning om varför. Ska de börja rutinkontrollera alla 10-åringar för allergi eller? Får se om det står nåt på tidslappen de skulle skicka hem.
Mysko nr 2, nån gubbe som stod och grävde bakom några träd. Undrar vad han sysslade med då?
Mysko nr 3, varför kände en vuxen man som var på promenad med en vän för att helt plötsligt ta en pinne och gräva i en myrstack? Verkade krypa myror på honom sen, rätt åt han.
 
Efter att jag kommit hem har jag försökt mig på lite rörselseträning. Är stel som ett lik. Jag måste börja stretcha efter all form av träning, även promenader. Det känns som att det kommer ta ett tag att mjuka upp den här kroppen. Jag är faktiskt pinsamt stel.
 
Jag vill ha kontroll över min kropp.
 
Imorgon startar en thaiboxning grupp för tjejer på min klubb. Jag hoppas på att kunna komma iväg på det. Thaiboxning ger bra kroppskontroll.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0