jaha

Igår var det någon som tände eld på en barnvagn i vårat hus. Inte i våran trapp dock. Ingen här hemma märkte något allafall. En av Os kompisar bor i den trappen och han var inte i skolan idag. Antar att han var ett av de barn som fick föras till sjukhuset. Nu har våran förening låst alla trappdörrar och det ska vara låst dygnet runt. Får se om de kommer skaffa sådana där portkoder eller nåt sen då.
Någon hade kommenterat i tidningen att de sett barn 10-13år gamla leka med tändstickor ute. Så om de bor här på området kommer de ju in ändå.
Mina pojkar var allafall hemma och spelade dataspel den tiden så de är oskyldiga.
 
Idag har jag varit iväg på blodtryckskontroll och det låg undergränset så det blev godkänt. Så nu får jag en doshöjning av nya medicinen. Min koncentration är fortfarande dålig så nu hoppas jag på att det ska bli bättre.
 
Ikväll ska jag försöka träna. Jag tränade igår kväll, det var kul men jobbigt. Bjjsparring. Men det kändes efteråt som jag kört riktigt tung styrketräning av armarna. Jag har blivit svag och har sjukt dålig kondis, men det är bara att börja bygga upp igen. Ska nog ta och skaffa mig ett gymkort om jag har råd. Får se om familjen kan hjälpa mig att skrapa ihop till ett nu när jag fyller år snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0