Det där med att jogga

Verkar inte vara min grej mer. Kroppen vägrar. För några dagar sen lyckades jag ta mig 1km innan jag gav upp men idag blev det bara 0,5km. Vanligtvis när jag är otränad brukar jag ändå klara 2,5-3km med lite viljestyrka.
 
Nu flera timmar efteråt känns det i hjärtat. Det gör inte ont utan det är mer en känsla av att hjärtat är trött.
 
Önskar att jag vore stark, smal, smidig och har bra kondition. Jag vill ha kontroll över min kropp.
 
All form av träning tar emot nu. Jag som brukade älska att träna. Eller det gör jag fortfarande. Sitter och längtar efter massa olika roliga träningspass, men det finns ingen energi i min kropp.
 
Nu i helgen har jag vitaminbombat mig, hoppas att det gör någon nytta.
 
Måste börja träna mer. För just nu rusar vikten uppåt. Värdelöst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0