Oturen fortsätter

Vi kan ju börja med Ws mobil. På något sätt verkade micken sluta fungera i hans mobil.
Men vi åkte iväg till affären för att kolla om de visste vad som var fel. Vi fick betala ca 300kr till för att få en ny.
 
Idag kom jag iaf ihåg att skaffa hemförsäkring, plus några tilläggsförsäkringar.
 
För en stund sen tänkte jag laga mat. Jag hade värmt ugnen och skulle starta spisen. Då dör strömmen i hela lägenheten. Testade några gånger, samma sak. Hur ska jag nu kunna laga mat?
 
Vet inte om ny spis ingår i försäkringen men det känns ju knappast som att försäkringsbolaget kommer tror mig när jag skaffat den samma dag.
 
Värdelöst. Skithungrig är jag också. På varm mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0