Sprängda byxor och en ny mobil

Ställde larm igår för att komma i väg till träningspasset. Jag var ganska pigg på morgonen men hade absolut inte lust att träna men eftersom jag sagt till min träningsvän att jag skulle komma så var det bara att åka iväg.
Jag hann nog vara med ca 5min på uppvärmningen eller nåt så hade jag sönder mina byxor. Det var den träningen.
Var en till som hade sönder sina byxor. Tror inte vissa rörelser passar gi byxor.
Trist för det är jäkligt dyrt att köpa nya. Får köra på judogi tills jag gått ner tillräckligt för att kunna ha min blåa som jag är för fet för just nu. Men tror att jag ska spara ihop till en ny svart.
 
Igår fick jag en ny mobil av min pojkvän. Snällt av han att slänga ut så mycket pengar på mig. Men jag måste vänta på att mitt microsim kommer innan jag kan börja använda den. Den mobil jag har nu bara krånglar och jag kan inte använda internet på den. Men så har jag ju haft den i flera år.
 
Så om en vecka ska jag lära mig vad instagram och appar är för nåt osv. Lite efter, eller kanske ganska mycket.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0