Yr

Idag är jag väldigt yr. Vinglar när jag går och till och från känns det som min hjärnan är ute och flyger. Vet inte om det är stress eller blodbrist. Kanske både och. Gårdagens bjjpass verkar ha påverkat min kropp negativt. Jag blev trött fort och mådde sedan dåligt resten av dagen. Konstig känsla i hjärtat, ingen smärta men mer som att det blivit överansträngt. Tungandad resten av dagen.
Idag sitter den där känslan kvar. Men jag intalar mig själv att jag bara inbillar mig.
 
Kanske borde jag ta mig iväg till fysiologen imorgon och göra ett ekg. Nu har jag nog skjutit på det i snart en månad

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tror att det är stress, jag har haft samma symptom och det som gjorde att jag började må bättre var att läsa på om stress och lära mig mer om det. Samt stresstesta mig lite då och då för att få fram siffror på vad och när jag var stressad. En bra start är att bli medlem på http://www.stressklubben.se för att göra en livskompass och se vad du bör vikta din tid på. Nu mår jag mycket bättre än för sex månader sen och jag känner mig mer avslappnad än på länge. Lycka till!

2013-09-02 @ 14:23:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0