Baby lips från Maybelline New York

 
Jag har testat nya Baby Lips från Maybelline New York.
 
Den blåa är ofärgad och har sps20, vilket blir pefekt att använda nu när det börjar bli allt varmare ute. Det är ju inte ofta man tänker på att skydda läpparna från solen. Jag är alla fall dålig på det. Så nu får man solskydd för läpparna samtidigt som de håller läpparna mjuka i 8 timmar.
 
Det rosa håller också läpparna mjuka i 8 timmar. Den har även en diskret rosa färg vilket passar mig utmärkt då jag inte är så mycket för starka färger på läpparna. Lagom är bäst. Eftersom den saknar sps så blir den ett bra läppbalsam att använda på kvällen.
 
Jag gillar det rosa och blåa som jag testat och är väldigt sugen på att testa de andra också.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0