Bakning + Ljusparty

På förmiddagen har jag bakat lite. Det blev chokladrutor, minimuffins med ljus och mörkchokladkross och hjärtkakor. Det blev väl lite stressigt eftersom jag är en sista minuten typ men jag fick massa beröm för min bakning så det var kul.
 
Det blev ju inte speciellt vackert, men gott var det alla fall.
 
 
Sen var det bara att åka hem till mamma och pappa med allt eftersom mamma skulle ha ljusparty. Fast det blev väl mer som vi hade det tillsammans och eftersom mina syskon beställde som galningar fick jag och mamma en bra värdeinnesumma som vi delade på. Det är farligt med ljuspartyn, känns som att det är lätt att bli beroende att handla alla fina saker och ljus som doftar gott. Syster bokade upp sig som värdinna men det blir inte fören i Juni.
 
 
 
 
Nu är jag helt slut och min hjärna är övertstimulerad men det gör inte så mycket. Ska fixa till lite tsaziki, sallad och kycklingfile sen blir det någon se nåt trevligt på netflix. Tror M kommer somna snart så förhoppningsvis får jag en lugn kväll.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0