Forbidden fruits

Tiden går fort. Den här dagen har bara svept förbi. Vi var iväg och hälsade på barnens farmor och farfar. Det skulle bara bli en kort stund men självklart drog det ut på tiden. Det blev fika där och lek för barnen.
Efter det blev det en sväng till City gross som vi fick snabba oss igenom eftersom jag började få bråttom till ett ljusparty. På hemvägen stannade vi till hos mina föräldrar och hämtade ut mina ljus från första ljuspartyt. Jag hann bara hem och lämnade grejerna och sen var det dags att åka på en gång. Kom nog bara någon minut försent så vi var nog riktigt snabba ändå.
 
På det här ljuspartyt visades det lite andra gjejer så det var kul. Det fanns mycket som jag ville ha och pojkvännen hade gett förbud att handla men jag var olydig och köpte ändå en liten ask med sommardofter. Det han inte vet lider han inte av. Efter att vi kollat klart på ljus och ätit lite upptäcker jag att jag har olika strumpor på fötterna. Hur kan jag ha missat det hela dagen. Fast det gör inte så mycket, de hör ju ihop på sätt och vis. Funderar bara hur det står still med mina ögon.
Det var trevligt att vara iväg, fast jag kände mig lite ensam och dum ett tag när alla prata om sina jobb. Jag vill också ha ett jobb.
Dags för glasögon?
 
När jag kom hem var det dags att öppna mina ljusförpackningar. Forbidden fruits luktar jättegott. Det är nästan så att jag vill ha de kvar i lådan. De doftar godast tillsammans. Ljusstakarna kan man ändra om lite som man vill.
M var alla fall väldigt imponerad. Speciellt de rosa ljusen gillade hon. Jag bad pojkvännen lukta på ljusen. Fyfan och massa fräsande var hans luktbetyg. Men vad vet killar igentligen.
 
 
 
 
 
 
Sensuella vinbär och smekande kokos blir kvällens dofter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0