Upp och nedvända världen

Det mesta känns bara så konstigt och overkligt nuförtiden.
 
Min katt är död, min bror ligger på sjukhus svårt skadad och nu den där jättebranden som röker ner oss. Igår följde röken efter oss till Uppsala. Den hade inte nåt riktigt ända fram, men ner vi kom ut från sjukhuset var den där.
 
Igår fick vi åka hem tidigare då min bror skulle iväg på magnetröntgen. De berättade även att han ska få ett hål i halsen för att vänja sig av med respiratorn. Idag håller de på att opererar hans ben fast han har feber, men jag antar att de inte kan vänta hur länge som helst. Han skulle ha opererats i tisdags men ett akutfall kom i mellan. Vet inte när de tänker ta bäckenet. Vet fortfarande ingenting om skallskadorna heller. Får se om vi får veta röntgenresultaten idag.
 
Allt känns fortfarande jättehemskt och jag har svårt att få in i mitt huvudet att det här verkligen har hänt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0