Skön start på dagen

Pojkarna är ivägskickade till skolan och M sover. Antar att jag snart måste väcka henne, min morgontrötta lilla bebis. Fast först behöver jag en stund för mig själv.
 
Efter flera dagar med stress, ångest och utmattning så känner jag mig lugn och avslappnad idag.
Skönt att börja dagen med en kopp gott te och lyssna på klassisk musik. Jag brukar inte ha ro i kroppen att lyssna på sånt men just nu fungerar det fint.
 
Idag är det tydligen alla hjärtans dag. För mig betyder det inget speciellt men barnen brukar tycka det är kul. Jag funderar på att baka en kladdkaka i min hjärtform som jag fick för några månader sedan. Det passar nog bra att inviga den idag. Sen måste jag nog fixa lite choklad- och gelehjärtan så blir de glada.
 
 
 
Hoppas alla får en trevlig alla hjärtans dag <3
Har man ingen att älska så kan man passa på att ge massa kärlek till sig själv idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0