Börjar året med träning

Idag fick jag tvinga upp mig själv och barnen vilket inte är det lättaste eftersom nu är vi ganska vana att sova länge när det är lov. Men igår bestämde jag mig för att jag ville följa med några från min bjjklubb till Eskilstuna och träna.
Barnen blev allafall upphämtade av sin farfar och jag av några träningskompisar.
 
Jag tycker att det är så fint i Eskilstuna, speciellt där vid kyrkan och alla broar.
Kanske kommer jag att plugga lite där nu i år, minns inte om det är en eller två kurser som jag kommit in på där. Men vi får se hur jag gör, måste få ekonomin och resten av livet att gå ihop först. Jag tror inte att jag är redo att plugga än men samtidigt vill jag ha nåt vettigt att göra om dagarna.
 
Det var iaf trevligt att få träna idag. Blev nog nästan 2timmar. Gissa om jag är slut i kroppen nu. Jag skulle behöva ta hand om min jättedisk men orkar knappt lyfta armarna längre. Men det finns ju en dag imorgon också, disken får vänta.
 
Nu ska jag krypa in i min värmefilt, läsa bok och dricka te.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0