Ingen matlust

Tänk att det kan vara ett problem.
Men det är det när jag fortfarande kan känna hunger. Idag har jag ätit frukost och nu är klockan snart fyra och jag är hungrig. Samtidigt lockar det inte alls att äta. Konstiga medicinbiverkning. Synd bara att jag inte går ner i vikt av det. Men det kanske kommer sen när jag kan somna tidigare om kvällarna. För det är på kvällarna matlusten kommer tillbaka och det är ju inte så jättebra att äta sent om man vill gå ner i vikt.
 
Funderar på om lchf kan vara nåt igen, för nu har jag ju inget sötsug längre. Men jag vill nog ändå inte håller på med nån diet. Har lite blandade känslor om det nu. Jag får fundera några dagar till. Helst av allt vill jag nog bara fokusera på att få i mig näring och förhoppningsvis bli piggare. Men det skulle vara trevligt att gå ner i vikt och kunna ha snygga kläder. Jag har börjat längta efter såna ytligheter allt mer nu.
 
Snart ska jag försöka tvinga i mig nåt att äta. Blir så galet grinig av att vara hungrig. Önskar att jag hade nåt flytande hemma att trycka i mig. Är inte alls sugen på att äta.
 
Dags att sätta mer fart med hemtentan också. Kursen är jätteintressant men det är ju så tråkigt att skriva, iaf i det stadiet jag befinner mig nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0