Älskar åska och regn

Idag har det varit mysväder, åska och regn. Tyvärr höll det sig inte särskilt länge. Jag känner att jag vill ha en riktig innedag och bara vara hemma och mysa.
 
Men eftersom vädret lugnade ner sig tog jag med M på en liten promenad till ica. Köpte en blomma och lite lördagsgodis. Finns inte så mycket att göra ute när det är blött.
 
Gissa vem som gillar Hello Kitty?
 
Snigelväder idag
 
Min nya blomma som blir vaktad av ett litet lejon på fönsterbrädan. M har klistrat såna där djurklistermärken lite överallt här hemma.
 
Sen var det visst lördag idag.
 
Snart är det dags att sova. Imorgon hoppas jag att mina pojkar kommer hem. De har spelhelg(data) hos sin morbror.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0