Sköna dagar

Dagarna nu består mest av poolhäng. Ganska skönt. M leker och badar och jag kan sitta ner och läsa lite. Skönt nu när hon börjar bli större och att jag inte behöver jaga henne hela tiden.
 
 
 
Idag hade jag velat tränat men vågade inte. Fick antibiotika för fästingbettet. Tydligen ska man ta det lugnt i en vecka då så lika bra att lyda det rådet. Det ser lite bättre ut på benet idag även om det fortfarande är ett stort område som är rött/blått. Under helgen då rodnaden spreds som mest var jag även jättetrött men jag tänkte att det helt plötsligt var en biverkning från min andra medicin. Men efter att fått anibiotika så har jag piggnat till ordentligt så kanske blev jag mer påverkad av fästingen än jag trodde. Hoppas bara att jag blir helt bra nu. Hört så många andra som fått massa problem efteråt.
 
Nu ska jag fortsätta läsa Den hemliga historien. Den är väldigt seg och det tycker jag fortfarande fast jag kommit en bit. Men det är något som ändå lockar till vidare läsning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0