Skönt i skogen

 
 
 
Gick ett varv och sprang ett varv. Jag tycker det är underbart att vara i skogen när det är varmt och soligt. Springer som bäst då.
 
Imorgon hoppas jag på att komma iväg och träna bjj. Blev bara ett pass den här veckan. Har haft lite barnvaktsproblem.
 
Jag funderar även på om jag ska kontakta min vårdcentral angående fästingbettet. Det som såg ut att läka fint. Eller jag själva bettet har läkt fint men det är fortfarnade lite knöligt och ömt och nu har jag fått en stor hudrodnad runt om. Idag var det lite blekare än igår men nu på kvällen ser det lite värre ut. Får se hur det ser ut imorgon. Känns ju lite löjligt att be de kolla upp det om det ser ut att vara på väg bort, men samtidigt har jag förstått att de där fästingbakterierna inte är att leka med om man nu har de i kroppen och att det kan ta veckor innan man blir sjuk så kanske bäst att kolla av alla fall.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0