Måndag

Vad svårt det har blivit att blogga, samma med att skriva nåt på facebook. Det är som att jag inte har något att säga längre fast det är massor som rör sig i mitt huvud.
Nu får det vara slutdeppat.
 
Idag ska jag försöka städa. Lite ordning hemma är nog bra för själen. Sen ikväll ska jag träna. I lördags fick jag två nya streck på mitt bälte och en del positiva ord. Äntligen. Träningen känns helt plötslgit mycket roligare.
 
Imorgon fyller pojkvännen år så idag skulle jag behöva fixa en present. Men jag vet inte vad jag ska ge honom. Vet att jag inte behöva ge honom något men nånting litet skulle vara kul ändå. Annars kan jag ju alltid baka något.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0