Dop idag

Idag har vi varit på dop. Jag trodde aldrig att vi skulle hinna i tid till kyrkan då vi åkte hemifrån en kvart innan och barnen skulle lämnas av hos mina föräldrar. Men eftersom pojkvännen tror att han är rallyförare så hann vi i tid med två minuter till godo också.
Jag trodde inte att jag varit i den kyrkan tidigare men när vi kom in kände jag igen mig. En annan vän döpte sitt barn där för något år sen. Tror till och med att det kan ha varit samma präst.
 
Efter dopet åkte vi och hämtade barnen för att sedan åka på dopfika. Jag orkade inte ha barnen i kyrkan, de förvandlas till små monster så fort de går in i en kyrka. Bäst för mina nerver att låta bli då.
Men fikat fick de vara med på och det fanns massor med andra barn att leka med där. De verkade ha riktigt roligt.
Goda smörgåstårtor som min vän gjort. Så idag blev det ingen lchf. Jag fick även med mig två bitar hem. Kanske nåt att ha till mellon ikväll, om jag nu ska titta. Tröttnade efter de två första deltävlingarna. Men jag har nog inget bättre för mig. Kanske blir det ett glas vin till...
Lite doppresenter. Det blev ganska dåliga bilder. Jag tycker det är så pinsamt att ta kort på vissa saker så då smyger jag bara fram och tar lite snabba bilder. Det brukar inte bli så bra då.
 
Nu är jag alla fall hemma och är helt slut. Funderar på soffläge resten av kvällen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0