Helg

Vad ska man då roa sig med? Idag är barnen lediga och vi har bara varit hemma och slöat. Jag skulle vilja hitta på något men vet inte riktigt vad. Känner mig uttråkad. Ont i en arm har jag också. Jag var iväg och tränade igår kväll och måste ha skadat armbågen under träningen. Tyvärr märkte jag inte det förren någon timme efter att jag kommit hem. Jag är lite överrörlig i armbågarna och igår fastnade jag i ett ordentligt lås, men eftersom det inte gjorde ont så klappade jag inte heller i första taget. Det får jag lida för nu. Något är fel i min armbåge och det är mycket störande. Förhoppningsvis läker det fort. Jag hade planerat att träna lördag och söndag, får se hur det blir med det nu.
 
Vet inte riktigt vad jag ska göra nu. Känns som det mest spännande som kommer hända i mitt liv idag är när jag ska åka iväg och köpa fredagsmys till barnen.
 
Tråkigt!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0