Jag fick en present

 
 
Söt pojkvän kom med en chokladask till mig igår. Sånt gillar jag. Lite gulliga småöverraskningar i vardagen är alltid trevligt.
 
Annars så är M sjuk igen. Igår tänkte jag att hon var redo för dagis efter att hennes mage varit bra i två dagar. Men igår kväll fick hon feber. Fast det är ju inget ovanligt när det gäller henne. Det är ganska ofta som efter att hon varit sjuk och sen mått bra i något dag blir sjuk igen. Ändå blir jag så förvånad varje gång. Pojkarna är alla fall i skolan idag. Hoppas att de håller sig friska.
 
Själv har jag huvudvärk nästan hela tiden nu. I måndags var det en typ 100kilos killle som råkade ge mig en spark i huvudet på träningen. Kan bli så när det är trångt i lokalen. Slog ihop med tänderna och sen blev jag väldigt illamående, men konstigt nog gjorde inte huvudet ont just då. Kändes nästan som jag blev bedövad i huvudet. Men självklart kom huvudvärken senare på kvällen och illamåendet satt kvar. Igår hade jag huvudvärk när jag vaknade. Inte blev det bättre av att jag fick en glasskartong i skallen, på samma ställe. Idag har jag lite lätt huvudvärk utan att ha fått något i huvudet.
 
Nu är det tedags och plugga lite personlighetspsykologi- till en tenta som jag förmodligen inte kommer våga göra ändå.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0