My little pony är onda

I fredags satt jag och kollade på My little pony med M. Det var nåt sorts julavsnitt med en ponny som tomte.
Plötsligt ser jag något som får mig att skratta och sen fundera på om jag verkligen såg rätt.
 
Vad ser ni? Är det någon som försökte föra in ett budskap eller är det bara nåt sorts mönster som råkar se ut som siffor? De andra ponnysarna hade inga siffor eller mönster i sina hem.
 
Jag hade alla fall glömt det hela tills jag idag så en uppdatering på facebook som Litteraturmagasinet gjort.
"My Little Ponys var besatta av demoner"
Artikeln handlar om en författare som var med i livets ord som barn.
 
Jag har inte läst artikeln men fick mig ett gott skratt när jag såg rubriken på fb. Jag kom att tänka på julfilmen och var tvungen att ta en bild.
 
Så nu vet vi, My little pony är onda.
 
Känner mig visst lite lättroad idag.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0