Beslutsångest

Ska jag hämta ut en ny medicin för att testa om den hjälper mot mina koncentrationssvårigheter? Jag tyckte inte Concerta fungerade nåt bra och har inte ätit den på ca en månad nu. Den nya medicinen är inte centralstimulerande men ska vara bra ändå. Men den är svindyr och jag är inte rik. Just nu känns det inte som att jag direkt behöver nån men kanske till hösten om jag ska börja plugga. Är så trött på mediciner och deras biverkningar, har ingen lust att slösa pengar på det. Är livrädd att den ska göra mig trött. Trötthet är det som förstör mitt liv så det är det sista jag behöver mera av. Fast samtidigt, tänk om medicinen skulle sätta fart på mig så att jag faktiskt får saker gjorda. Tror det skulle öka min livskvalitet. Beslutsångest ab.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0