Deprimerad

Känns som att jag håller på att bli riktigt deprimerad. Försöker hålla det på avstånd men mörkret bara väller över mig. Jag är arbetslös, fattig, tjock, trångbodd och nästan ingenting händer i mitt liv. Alla dagar, veckor år, är nästan likadana. Tiden rinner i väg och jag blir bara äldre utan att något händer i mitt liv.
Det känns som att jag är dömd till ett liv i fattigdom. Add, värk i kroppen och utmattning, hur ska jag klara av att sköta ett jobb? Vem skulle vilja anställa någon som mig? Jag är inte bra på något och har inga speciella talanger som skulle vara till nytta på en arbetsplats. Vad har jag att bidra med här i världen?
 
Så nu har jag fått gnälla av mig lite och det känns faktiskt mycket bättre nu.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0