4år

Idag fyller M 4år. Vanligtvis är M väldigt svårväckt på morgonen men i morse när jag sa grattis så flög hon upp. Öppna paket var jätteroligt, nästan roligare än innehållet. Det var som om hon inte riktigt hade tid att kolla så noga innan hon öppnade nästa. Men sen när öppnadet var klart inspekterade hon sina presenter och hon gillade alla.
Den lilla damen fick Frost- sängkläder och en frost-handduk, en Elsadocka, en liten prydnads captain America-docka, en grej som man anväder för att trä pärlor i håret, en my little ponny, ett ponnypussel och ett frost pussel, ett förkläde och pepparkaksdeg.
 
Trött paket öppnare
 
Nåting gott måste man ju ha också.
 
Idag fick födelsedagsbarnen välja vad vi skulle äta och hon ville ha köttbullar med mos. Vi bestämde oss då för att åka till IKEA och äta. Själv åt jag kycklingfile med pommes, sås och ratatouille. Jättegott men väldigt lite mat, jag hade gärnat vela haft lite mer ratatouille eftersom de bara lade på en lite klick på tallriken.
 
Sen fick M nya skor i shoppingcentret. Fodrade och sköna nu till vintern.
 
Min busunge
 
Har man fått ett förkläde så måste man ju få baka också.
 
En trött liten tjej som gick och lade sig frivilligt och somnade på en gång. Det är inte varje dag det händer. Jag tror att hon haft en riktigt bra födelsedag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0