Gamla Loket och Lasarettet

Igår kväll var jag och hälsade på min bror. Jag tror vi hade trevligt båda två. Eftersom det inte finns så mycket att göra så gick vi runt inne på sjukhuset. Synd att vårat sjukhus är så litet så det går ju ganska fort. Vi tog oss iväg till Loket. Den känner nog de flesta Västeråsare till. Jag vet inte hur många år den stått där men misstänker att det är väldigt länge. Min bror kom alla fall ihåg loket.
 
 
 
Idag har jag också hälsat på honom men tyvärr minns han inte att jag var där igår och att vi gick till Loket. Det känns lite tråkigt. Eller det känns väldigt jobbigt att hans minne är så dåligt nu. Han minns livet före olyckan men nutiden går det sämre med. 25år och har lika bra minne som en dement. Men jag hoppas och tror att det kommer bli bättre.
 
Gamla lasarettet. Fin utsikt från hans rum.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0