Grattis till mig

Idag fyller jag år. Det känns helt sjukt att jag är så gammal. Jag känner ju mig minst 10år yngre.
Jag fick en lussekatt av mamma och pappa och har köpt en marsipangris själv, så stort är mitt födelsedagsfirande. Fast jag tjatade hela dagen igår fick jag ändå påminna barnen idag att jag fyller år. Kul alla fall när grattismeddelandenda ramlar in på facebook.
 
 
Idag har jag även varit förbi min bror ett tag. När jag talade om för honom vad det var för datum och månad spärrade han upp ögonen och pekade på mig. Han kom ihåg, så det kändes bra. Men han kom inte ihåg att jag och M varit hos honom i söndags på Ms födelsedag. Dåligt närminne, men det mesta innan olyckan verkar han komma ihåg. Jag hoppas att hans minne blir bättre snart.
 
Nu ska jag äta min marsipangris och sen städa. Så trevligt ska jag ha det idag.
 

Kommentarer
Postat av: Jessica

Grattis på födelsedagen! :)

2014-11-18 @ 16:03:55
URL: http://jessicasjosten.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0