Drömmer om lite nya höstkläder

Speciellt jackan är jag sugen på, fast en rosa. Svart är ju också fint och passar till allt, men det känns mer trevligt med färg. Fast den är nog ändå lite för dyr för mig. Men om jag börjar spara så kan jag kanske köpa den i julklapp till mig själv. Eller fortsätta drömma.
 
Mitt intresse för kläder har börjat vakna till liv. Jag är så trött på vanliga hm kläder osv som bara håller någon månad och sen faller i bitar. Jag vill ha kläder som håller. Just nu tycker jag att jag mest klär mig i gamla trasor. Längtar efter att få klä mig lite fint.
 
 
Jib Sweatpants / Chilled Jacket / Cheeky Jeans / Pretzel Beanie / Eldgja' Knit Jacket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0