En otäck typ satt i trappen

En otäck liten typ satt i trappen idag när jag och M kom hem efter dagis. Fast speciellt liten var den ju inte heller direkt. Tur att den satt vid en grannes dörr där nere och inte vid min. I slutet av sommaren har det suttit massor av stora spindlar utanför våran port. Fast då är det långtbenta med smala ben. Den här hade tjocka ben.
Antar att det är liklukten från grannen som dragit dit massa flugor och därför en stor spindelsamling.
Så jättetrevligt.
Fast skulle jag få in en sån där jätte så dör jag nog. De får hålla sig ute.
 
Nu håller de på att renovera liklukts lägenheten så forhoppningsvis är det väl snart slut på den mardrömmen.
 
Kommer nog drömma om äckliga spindlar i natt. Hoppas inte.....
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma Hå

Åh fyfasiken vilken vidrig typ!

//Emma Hå

2014-09-23 @ 22:43:29
URL: http://emmahas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0