God morgon

Kvällsbild
 
Idag är det dags för blodtryckskontroll. Förra veckan var det högt. Misstänker att det inte hänt så mycket sen dess. Men vi får väl se. Efter det ska jag nog en sväng till sjukhuset och hälsa på min bror. Igår var jag helt utslagen så jag lyckades aldrig ta mig iväg. Pappa och syster köpte skor till han igår, tror att han ska börja ståträna om jag fattat rätt. Jag hoppas fortfarande att han ska börja prata snart men han ser ut som ett frågetecken när man frågar honom om det. Men får han bara ordning på kroppen och kan ta hand om sig själv så är det ju inte hela världen att inte kunna prata. Men jag tänker fortsätta att ställa in mig på att han sak bli helt återställd.
 
Nu är alla barnen ivägskickade till dagis/skola och jag har lugn och ro. Tror att jag ska passa på att läsa lite innan jag åker iväg till min vårdcentral. Jag har läst ut en enda natt, får se om jag kanske skriver en recention sen. Brukar vara ganska dålig på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0